DHL Servicepunt

Als DHL ServicePoint kunt u bij ons terecht voor het versturen, retourneren en ophalen van pakketten van DHL.

Versturen:
Pakketten versturen kan via DHL naar adressen in binnen en- buitenland. U kunt zelf een label aanmaken via https://my.dhlparcel.nl/#/ en deze uitprinten.  Vervolgens kunt u het pakket bij ons afgeven en kunnen wij het via ons systeem voor u inscannen en meegeven aan een DHL-bezorger.
Kunt u niet printen? Geen probleem. Na het aanmaken van een label krijgt u een mail van DHL met een QR-code. Deze code kunnen wij scannen (bijvoorbeeld via uw mobiel of tablet) en dit koppelen wij aan een unieke cijfercode die wij op het pakket plakken.

Wij kunnen maximaal 100 pakketten per dag per klant verzenden.

Retourneren:
Mocht u een pakketje hebben besteld bij een bedrijf wat samenwerkt met DHL, kunnen wij dit voor u retourneren (soms kosteloos). Als een bedrijf niet in aangesloten bij het retourssysteem van DHL, dan zijn de kosten voor uzelf, of moet het eventueel worden opgestuurd via PostNL/UPS/etc.
(Controleer dit vooraf bij het bedrijf waar u iets besteld heeft, want niet alle pakketten gaan altijd met hetzelfde pakketbedrijf retour als dat ze verzonden zijn.)

Ophalen:
U kunt uw pakket bij ons DHL ServicePoint laten bezorgen door dit aan te geven bij uw bestelling bij een webwinkel óf door op dhlparcel.nl via ‘bezorger gemist’. Zodra het pakket is bezorgd, ontvangt u een e-mail of sms. Uw pakket ligt zeven dagen voor u klaar om op te halen. Komt u een pakket voor iemand anders ophalen dan moet u zich legitimeren. Is er een handtekening vereist dan kan alleen degene die het pakket heeft besteld de zending afhalen. Geldig legitimatiebewijs is verplicht.

De bezorger komt elke dag tussen 10:00 en 12:00 pakketten brengen.

Vragen over uw pakket?
De meeste vragen over uw pakket kan DHL beantwoorden via onderstaande pagina’s:
https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support
https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/faq

LET OP!
Pakketten die u op eigen initiatief laat afleveren op ons adres gaan per direct retour als "niet-scanbaar". Wij ontvangen en verzenden uw pakket ALLEEN via het servicepunt.

Wij kunnen als DHL ServicePoint geen orderstatussen van DHL inzien.
Wij beschikken alleen over de gegevens van pakketten die bij ons door u of DHL zijn afgegeven, tot het moment dat het pakket aan een DHL medewerker is overgedragen.

 

Adres en openingstijden

Strandwinkel
Lierweg 57
2678 CT | De Lier

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag
9.00 tot 18.00
Zaterdag
9.00 tot 15.00

Route